A Datron Távközlési Zrt. vezetősége elkötelezte magát, hogy a társaság minőséget befolyásoló tevékenységeit átfogóan, az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, illetve a NATO AQAP 2110:2009 normatív dokumentum szerinti minőségirányítási rendszer bevezetésével, független tanúsításának megszerzésével és fenntartásával biztosítja, a minőségirányítási rendszerek eredményességének folyamatos fejlesztése mellett.
Társaságunk minden munkatársától elvárja, hogy a minőségpolitikát megértsék, a minőségirányítási rendszer által szabályozott folyamatokat, megvalósítsák és folyamatosan tökéletesítsék.
Nyilvánvalóvá kívánjuk tenni az érdekelt felek számára a vevők, a jogszabályok, a hatósági határozatok követelményei teljesítésének, valamint a környezetszennyezés megelőzésének fontosságát.
A MEGRENDELŐ kiemelkedően fontos, központi szerepet tölt be a Datron üzleti filozófiájában. Minden tevékenység, vezetői magatartás, gazdálkodás a MEGRENDELŐ elvárásai alapján kerül kialakításra.
A Datron rendszeres továbbképzési hozzájárulással segíti a munkatársainak egyéni fejlődését. A Datron tudatosan kialakított érdekeltségi rendszere jelentősen serkenti a minőség orientált munkavégzést.
A Datron a céggel szoros kapcsolatban álló beszállítóival való folyamatos kapcsolat-tartással és a beszállított eszközök folyamatos ellenőrzésével biztosítja, hogy minden területen a legmagasabb minőséget tudja biztosítani MEGRENDELŐINEK.
A megfelelően kialakított dokumentációs rendszer lehetővé teszi a folyamatos ellenőrzést és minden esetben azonos magas szintű minőségű munkavégzést. DOLGOZÓINK munkakörülményeinek javítására, és a dolgozók anyagi és erkölcsi megbecsülésére folyamatosan gondot fordítunk.
Ennek érdekében az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány, illetve a NATO AQAP 2110:2009 normatíva szerinti minőségirányítási rendszer kidolgozásakor és eredményességének folyamatos fejlesztésekor, a szabványok követelményeinek teljesítésén túlmenően, a vevők és a jogszabályok követelményeinek teljesítését is szabályozzuk az integrált irányítási rendszerünk dokumentumaiban.
A társaság vezetése kiemelt fontosságot tulajdonít a vevői megelégedettség növelésének.